مقالات

معرفی صرافی های کانادا

معرفی های صرافی های فعال در کانادا

۱- صرافی دانش

صرافی دانش کانادا

صرافی دانش

انتقال وجه به کشورهای مختلف دنیا و مخصوصا واریز به حساب های بانکی در کانادا و آمریکا از طریق Danesh Exchange صرافی دانش به راحتی و در سریعترین زمان صورت می پذیرد. صرافی دانش در کانادا دارای مجوز رسمی از اداره نظارت بر فعالیت های مالی کانادا می باشد.

یکی از ویژگی های بسیار بارز و مهم صرافی دانش برای انتخاب شما عزیزان در انجام خدمات بانکی و صرافی می تواند این باشد که صرافی دانش فقط وصرفا یک صرافی نیست! خدمات بسیار متنوع و گسترده ای که صرافی دانش در اختیار شما ایرانیان عزیز داخل ایران و خارج ایران قرار می دهد, باعث می‌شود که شما با راحتی خیال کار خود را به شرکت معتبر کانادایی بسپارید. خدماتی که لیست بلند بالایی دارد و شما تعدادی از آنها را در زیر می توانید مشاهده کنید. پشتیبانی خدمات سریع و دقیق همکاران این شرکت یکی دیگر از ویژگی های معتبر این شرکت می باشد. کارکنان صرافی دانش سعی بر این دارند در کوتاه ترین زمان و به دقیق ترین شکل ممکن پاسخگو باشند و خدمات مورد نیاز شما را به شما ارائه دهند.

صرافی دانش با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در مالزی و تهران و نهایتا در کانادا از قدیمی ترین صرافی های خارج از کشور می باشد. این صرافی هم اکنون دارای دفتر فعال در مالزی و دوبی و تورنتو می باشد و همچنین در تهران و سایر شهرستانها با صرافی های متعددی همکاری دارد. خدمات صرافی دانش:

  1. ارسال وجه از ایران به کانادا و برعکس
  2. ارسال حواله به آمریکا و برعکس
  3. ارسال وجه به کشورهای مختلف دنیا
  4. پرداخت شهریه ی دانشگاه های کانادا
  5. فروش کارت خوان دلار کانادا
  6. خرید و فروش نقدی دلار کانادا
  7. خرید و فروش ارز های دیجیتال
  8. تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز های واقعی
  9. واریز به حساب های شخصی و یا شرکتی آمریکا
  10. مشاهده نرخ های روز خرید و فروش ارزهای واقعی و دیجیتال دنیا
  11. تبدیل و یا به اصطلاح چینج کردن ارزهای معتبر به یکدیگر
  12. قالات بسیار ارزشمند در زمینه ارز,حواله, ارسال پول نقد …
  13. کارمزد مناسب
  14. انجام کارها در سریع ترین زمان ممکن

آدرس صرافی دانش:

Richmond Hill 8763 Bayview Ave Unit 120, L4B 3V1

شماره تماس صرافی دانش:

0014166663080

شبکه های اجتماعی صرافی دانش:

https://telegram.me/daneshfx

Email: info@daneshfx.com

تماس مستقیم به صرافی دانش از طریق واتس اپ

صرافی تجارت کانادا

۲- معرفی صرافی تجارت:

صرافی تجارت واقع در تورنتو کانادا یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های صرافی حال حاضر است که در حال خدمات رسانی به مشتریان داخل و خارج از ایران است. این صرافی متعهد می باشد که شما دارای امنیت ارزی باشید و این امنیت را تا بازارهای ارز دیجیتال نیز پیش ببرید. ساعات کاری صرافی تجارت از دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح الی 17 بعد از ظهر و شنبه‌ از ساعت 10 صبح الی 15 بعد از ظهر می باشد.

ویژگی های صرافی تجارت:

مانند بسیاری دیگر از صرافی های ثبت شده در کانادا, این شرکت نیز خدمات بی شماری را به شما ارائه می دهد. داشتن تجربه طولانی در این امر بارز ترین ویژگی شرکت صرافی تجارت کانادا است. این خدمات همراه با آموزش های مختلف در زمینه های ارزی مختلف برای شما فراهم آورده شده است. داشتن اطلاعات کافی, تجربه زیاد در زمینه های ارزی مختلف, مخصوصا ارسال حواله به کشورهای مختلف دنیا, خدمات بسیار متنوع و کاربردی, کادر پرتلاش و خوش برخورد از دیگر ویژگی های متمایز این صرافی با دیگر صرافی های کانادا می باشد. داشتن نرخ کارمزد پایین و انجام درخواست های ارزی و حواله ای شما مشتریان گرامی در کوتاه ترین زمان , از ویژگیهایی است که صرافی تجارت همراه نام خود یدک می کشد.

خدمات صرافی تجارت:

-آموزش های مورد نیاز درباره ی دانستنی ها و کار کردن با ارزهای دیجیتال -نرخ های آپدیت شده ی ارزهای مختلف در سایت ها و شبکه های اجتماعی صرافی -داشتن مقالات مختلف در زمینه های ارزی -انتقال پول از ایران به کانادا و آمریکا بصورت حواله, چک و یا حتی نقدی -تحویل پول نقدی در آمریکا و کانادا -افتتاح حساب بانکی، دریافت کارت اعتباری، پرداخت پی پال، پرداخت آنلاین، -مشاوره امور مالی در تورنتو کانادا -پرداخت هزینه و شهریه های دانشگاه های کانادا -خرید و فروش انواع ارزهای معتبر -تبدیل انواع ارزهای معتبر -ارسال حواله، حواله ارز به کانادا و آمریکا -مشاوره ارزی -تعویض ارزهای معتبر

آدرس صرافی تجارت:

شرکت صرافی تجارت در تورنتو کانادا به آدرس زیر آماده خدمات رسانی به مشتریان می باشد. 2nd Floor – 6075 Yonge St

صرافی ارگ

۳- معرفی صرافی ارگ

صرافی ارگ کانادا یکی دیگر از صرافی های بزرگ و معروف در تورنتو (کانادا‌) با تجربه سالهای زیاد و دارای مجوزهای قانونی لازم از دولت کانادا، کلیه عملیات نقل و انتقال ارز و حواله های ارزی را مطابق مقررات و دستورالعملهای دولت کانادا برای مشتریان انجام می دهد.

سرعت ,دقت در انجام نقل و انتقالات ارزی , تجربه سالیان متوالی, اختیار گذاشتن مشاوره های مورد نیاز, داشتن مقاله های بروز ارزی, خبرهای جدید و نرخ های ارزی آپدیت شده از سری خدماتی هستند که می توانید در سایت این صرافی پیدا کنید.

ویژگی های صرافی ارگ:

آپدیت به موقع اطلاعات, نوشتن خبرهای روز ارزی مهم دنیا, استفاده از پرسنل مجرب و با اطلاع, ارائه خدمات تلفنی و الکترونیکی و…. از سری ویژگی های بارز این شرکت صرافی کانادایی ایرانی می باشد که شما مشتری عزیز را ترغیب به کار کردن با این صرافی میکند. صرافی ارگ مجوز های لازم را از دولت کانادا در اختیار دارد. صرافی ارگ با سالها تجربه موفق در زمینه خدمات نقل و انتقالات ارزی و حواله های ارزی، در نورث یورک تورنتو قرار دارد. این صرافی خود را مفتخر می داند که با کسب رضایت مشتریان , خدماتی همچون حواله دلار کانادا و نقل و انتقال دلار کانادا را برای ساکنان بخشهای مختلف کانادا همچون تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا و سایر شهرها با سرعت و دقت بالایی ارائه می نماید

خدمات صرافی ارگ:

امکان استعلام آنی نرخ خدمات ارزی و حواله چک و EFT انجام خدمات حواله ای استعلام نرخ آنی ارز ارتباط با کلیه بانک های ایرانی و کانادایی حواله بانکی سوئیفت به کانادا و سایر کشورها انتقال وجه به ایران و برعکس تعویض ارزهای معتبر

آدرس صرافی ارگ:

Address: 6089 Yonge St, North York, ON M2M 3W2

صرافی ایزدی کانادا

۴- معرفی صرافی ایزدی:

صرافی ایزدی با در اختیار داشتن کلیه مجوزهای مورد نیاز از دولت کانادا در شهر تورنتو آماده ارائه انواع خدمات ارزی به هموطنان گرامی مقیم کانادا می باشد. شما در تورنتو با نام صرافی ایزدی بسیار برخورد خواهید کرد, نامی پر آوازه در زمینه انتقال وجه, انجام کارهای بانکی, ارسال حواله کانادا. از داخل و از خارج ایران برای شما فراهم می آورد.

ویژگی های صرافی ایزدی:

انجام بسیار دقیق و متنوع خدمات ارزی, این صرافی را نسبت به دیگر صرافی های متمایز می کند. نوشتن مقاله و خبر های ارزی از ویژگی های بارز این صرافی کانادایی می باشد. کادر مجرب و توانمند این شرکت‌ شما را تا انتهای مسیر سفارش تان همراهی می کند.

خدمات صرافی ایزدی:

پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا حواله به سراسر کانادا مشاوره ارزهای دیجیتال پرداخت هزینه های مهاجرت ارسال حواله از کانادا به ایران و برعکس مشاهد آنی قیمت های ارز های دنیا کلیه خدمات ارزی خرید و فروش ارز های دیجیتال پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا پرداخت هزینه بیمارستان پرداخت هزینه خرید ملک در کانادا ارایه حواله دسته اول و بدون واسطه ارسال وجه به کلیه حساب های بانکی اروپا ،آسیا و کانادا ارسال وجه به کلیه حساب های بانکی اروپا ،آسیا و کانادا

آدرس صرافی ایزدی:

6017 Yonge St, North York, ON M2M 3W2, Canada

صرافی جوان ریچموندهیل

۵- معرفی صرافی جوان:

صرافی جوان نیز یکی از چندین شرکت های صرافی ثبت شده در تورنتو کانادا می باشد. این شرکت صرافی هم مانند دیگر رقبای خود در تلاش به خدمات رسانی به مشتری هایی که نیازمند خدمات ارزی و حواله می باشد.

ویژگی های صرافی جوان:

شرکت صرافی جوان مدعی این است که نرخ هایی که برای ارزها به شما معرفی می کند از بهترین نرخ ها برای ارسال حواله, خرید, فروش و… هستند. همچنین این صرافی کانادایی سعی بر این دارد تا کمترین نرخ کارمزد را از مشتریان خود دریافت کند. خدمات صرافی جوان: ارسال حواله تبدیلات ارزهای مختلف به یکدیگر خرید و فروش دلار کانادا آدرس صرافی جوان: 13071 Yonge Street Unit# 25 Richmond Hill, ON L4E 0K2

۶-معرفی صرافی گیشا :

صرافی گیشا یکی از شرکت های صرافی ثبت شده در تورنتو کانادا میباشد. این صرافی ایرانی کانادایی سابقه ای بیش از 10 سال انجام خدمات صرافی را در شهر تورنتو بدون هیچگونه محدودیت می باشد. این مجموعه خدماتی همچون تبدیل و انتقال کلیه ارزهای معتبر به اکثر نقاط دنیا را ارائه می دهد. ویژگی های صرافی گیشا : از ویژگی های بارز مجموعه صرافی گیشا ارایه مشاوره های متنوع و مهم و کاربردی قبل از انجام معاملات ارزی است. متعهد به رعایت اصول حرفه ای و قانونی متعهد به شفافیت و صداقت متعهد به ارزش آفرینی برای کلیه ذینفعان متعهد به رعایت اصول مشتری محوری و پاسخگویی متعهد به مدیریت مشارکتی و یادگیری سازمانی خدمات صرافی گیشا : خدمات بسیار گسترده این صرافی شامل موارد زیر می باشد: اعلام نرخ روز ارزهای معتبر و ارزشمند جهان تعویض ارزهای معتبر دنیا ارسال حواله به کانادا و از کانادا به ایران خرید و فروش ارز واریز مبلغ جهت انجام امور مهاجرتی خدمات رمز ارز انجام تراکنش های سریع و قابل اعتماد

آدرس صرافی گیشا : 8910 Yonge street, Richmond Hill, Ontario

صرافی مثقال در کانادا

۷- معرفی صرافی مثقال:

شرکت صرافی مثقال یکی از مجرب ترین, باسابقه ترین و معتبر ترین موسسات صرافی و خدمات ارزی دارای مجوز در کانادا است. این شرکت صرافی دفتر مرکزی در شهر تورنتو دارد که آماده خدمات رسانی های مربوط به ارز و ارسال حواله و پول به دیگر کشور های جهان می باشد. این شرکت صرافی با سالها تجربه، ارائه مناسب ترین نرخ های ممکن و سرعت قابل قبول در انجام مبادلات ارزی, قول خدمات راحت و آسان و سریع را به هموطنان ایرانی که نیازمند انجام خدمات مالی و ارزی برای کشور های دیگر هستند را داده است.

ویژگی های صرافی مثقال :

سابقه زیاد و درخشان در تورنتو کانادا در زمینه های مختلف ارزی, مشاوره های کارآمد, آپلود کردن خبرهای روز ارزی دنیا, انجام کارها در سریع ترین زمان ممکن از سری ویژگی هایی است که این شرکت را متمایز می کند.

خدمات صرافی مثقال :

تبدیل دلار کانادا به تومان تبدیل دلار آمریکا به تومان تبدیل واحدهای ارزی حواله ارز به کانادا حواله به سراسر کانادا تبدیل ارزهای دیگر دریافت مشاوره در زمینه خرید و فروش و سرمایه گذاری پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا پرداخت هزینه های مهاجرت از سری مجموعه خدماتی است که صرافی مثقال به شما ارائه می دهد.

آدرس صرافی مثقال :

6121 Yonge St, North York, ON M2M 3W2

صرافی و ارز پاسارگاد

۸-معرفی صرافی پاسارگاد :

شرکت صرافی پاسارگاد نیز یکی از شرکت های صرافی های ایرانی ثبت شده در تورنتو کانادا می باشد که آماده خدمات رسانی به مشتریان خود در داخل ایران و خارج از ایران است. این شرکت با خدمات متنوعی که در اختیار مشتریان قرار می دهد در حال انجام کلیه خدمات مختلف ارزی است. این صرافی معتبر که در ریچموند هیل کانادا واقع شده است, سریع ترین راه برای انتقال پول در آمریکای شمالی و سراسر جهان و با ارایه بهترین نرخ تبدیل ارز در آمریکای شمالی برای مشتریان ایرانی در نظر گرفته است. درباره ساعات کاری صرافی پاسارگاد کانادا خوب است بدانید که این شرکت صرافی از ساعت 10 صبح هر روز تا 5:30 هر روز عصر, به جز یکشنبه ها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

ویژگی های صرافی پاسارگاد :

از ویژگی هایی که می توان برای صرافی پاسارگاد در نظر گرفت خرید و فروش ارز به صورت نقدی، چک، درفت حواله می باشد و یک ویژگی بسیار خوب و کاربردی وجود دارد این است که شما برای تضمین سفارش و نرخ ارز تان می توانید از طریق تلفن با صرافی تماس بگیرید تا مطمئن باشید که نرخی به روز شده مناسب رو دریافت می کنید.

خدمات صرافی پاسارگاد :

خرید و فروش ارز دریافت چک, حواله, سکه و یا پول نقد برای انجام معاملات خدمات خرید و فروش نقل و انتقال ارز از طریق صدور حواله از کانادا به ایران و بالعکس خدمات مشاوره ای حضوری و غیر حضوری رایگان آدرس صرافی پاسارگاد : 10159 Yonge St, Richmond Hill, ON L4C 1T5, Canada

ارز تهرانتو

۹- معرفی صرافی تهرانتو:

شرکت صرافی تهرانتو با بیش از 15 سال سابقه کاری در زمینه های مختلف ارزی در تورنتو کانادا همیشه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود است. این شرکت برای شما گزینه مناسبی است چنانچه قصد خرید و فروش ارزهای مختلف و یا ارسال حواله به کشورهای دیگر و یا حتی تبدیل ارز را دارید, آنهم با نرخ کارمزدی مناسب! شعار ایشان ارایه خدمات با کیفیت و سریع است و مشتری مداری را یکی از خصیصه های بارز خود می دانند.

ویژگی های صرافی تهرانتو :

یکی از ویژگی های بارز و مهمی که این شرکت صرافی برای خودشان می شمارند و بسیاری از مشتری هایی که با صرافی تهرانتو کار کرده اند قبول دارند این است که این شرکت سعی بر این دارد که نرخ ارزی که شما قرار است تبدیل کنید و یا خرید و فروش داشته باشید با مناسب ترین نرخ و مناسب ترین کارمزد صورت بگیرد. صرافی تهرانتو سفارشات شما را بصورت لیستی کتبی در اختیار شما قرار می دهد که این لیست شما شامل مبلغ درخواستی, نرخ مبادله ارزی در تاریخ مشخصه است و اگر شما فکر میکنید مغایرتی در این رسید وجود دارد, پشتیبانی این شرکت با صبر و حوصله برای شما توضیح داده و رسید شما را بررسی می کنند.

خدمات صرافی تهرانتو :

کار کردن با همه بانک های ایرانی تبدیل ارز های معتبر به یکدیگر تبدیل ارزهای دیجیتال مشاوره های مهاجرتی به کانادا مشاوره های مالی مربوط مهاجرت به کانادا ارسال حواله به کانادا و پول به دیگر کشورهای دنیا سرمایه گذاری های ارزی و مشاوره درباره آنها آپدیت نرخ ارزهای مهم دنیا موارد فوق خدماتی است که شرکت صرافی تهرانتو در تورنتو کانادا در اختیار شما قرار می دهد.

آدرس صرافی تهرانتو :

6113 Yonge St. Toronto, ON M2M 3W2

۱۰- معرفی صرافی سپه:

شرکت صرافی سپه نیز در تورنتو کانادا و در کنار مشهورترین صرافی های ثبت شده در کانادا قرار دارد. این شرکت صرافی همه روزه کار خود را از ساعت 11 صبح تا 5 عصر ادامه می دهد و در روز یکشنبه تعطیل می باشد. مانند خیلی دیگر از شرکت های ارزی, این صرافی هم خدمات ارزی را از داخل ایران و خارج ایران انجام می دهد و سعی بر این دارد تا بتواند اعتبار خوب خود را در پیش مشتریان حفظ کند.

ویژگی های صرافی سپه : خدمات سریع و پیگیری های سریع سفارشات و پشتیبانی خوب از ویژگی های منحصر به فرد شرکت صرافی سپه است.

خدمات صرافی سپه :

ارسال حواله از کانادا به ایران ارسال حواله از ایران به کانادا خدمات ارزی با مناسب ترین نرخ و در كوتاهترين زمان ایجاد امنیت بالا برای مشتریان استفاده کردن از تکنولوژی های جدید در جهت خدمات رسانی بهتر به مشتریان در نظر گرفتن تخفیف ویژه دانشجویی به صورت حضوری و ارائه کارت معتبر دانشجويی از موارد خدماتی شرکت خدمات ارزی و صرافی سپه است.

آدرس صرافی سپه :

6012a Yonge St, North York, ON M2M 3V7, Canada

صرافی نیاوران

۱۱- معرفی صرافی نیاوران :

این شرکت صرافی ایرانی کانادایی که در تورنتو کانادا دفتر رسمی ثبت شده دارد و بیشتر از 5 سال سابقه کاری مداوم را در کانال تلگرامی خود دارد. کلیه نرخ های خرید و فروش ارز و ….. در کانال تلگرامی صرافی نیاوران ارایه می شود. صرافی نیاوران خدمات ارزی درخواستی شما را در اسرع وقت انجام می دهد و با پشتیبانی سریع و دقیق پاسخگوی شما مشتریان است. ساعات کاری این شرکت صرافی از 10 صبح هر روز تا 5 عصر می باشد. صرافی نیاوران یکشنبه ها تعطیل می باشد.

ویژگی های صرافی نیاوران :

شاید بهترین ویژگی صرافی نیاوران پیشینه و تجربه ای است که در کار دارد. این صرافی و خدمات ارزی با سالها تجربه و دفاتری در ایران، انگلستان و کانادا و ارایه بهترین نرخ های رقابتی ارزی دلار کانادا , پوند انگلیس , درهم امارات متحده عربی و… خدمات متنوع ارزی را برای شما فراهم می نماید.

خدمات صرافی نیاوران :

امكان انجام معاملات آنلاين و حضوري ارائه خدمات بصورت تلفنی ارسال حواله از ایران به کانادا ارسال حواله از کانادا به ایران خدمات ارزي با بهترين نرخ و در سریعترین زمان فراهم کردن بالاترین امنیت برای مشتریان خدمات متنوع برای مشتریان

آدرس صرافی نیاوران :

6087 Yonge St, North York, ON M2M 3W2, Canada

صرافی بهمنی کانادا

۱۲- معرفی صرافی بهمنی کانادا :

این بار با معرفی شرکت صرافی بهمنی در خدمت شما عزیزان هستیم. صرافی بهمنی در حال حاضر در کانادا مشغول فعالیت می باشد. اما جالب است نکات خواندنی را درباره این صرافی بدانید. شروع کار صرافی بهمنی با نام تجاری صرافی پارسیان در کشور مالزی از سال ۸۵ آغاز شد. امروز صرافی پارسیان دارای شعبه در مالزی می باشد. این فعالیت مزیت بر علت انتخاب خیلی ها در بخش کانادایی این صرافی ارز است. ساعات کاری صرافی بهمنی از ساعت 9 صبح تا 6 عصر بجز یکشنبه ها تعطیل است.

ویژگی های صرافی بهمنی :

تجربه زیاد و داشتن شعبات از ویژگی های خوب این صرافی است. فعالیت های بروز این مجموعه در شبکه های اجتماعی

خدمات صرافی بهمنی :

ارسال حواله از ایران به کانادا ارسال حواله از کانادا به ایران ثبت شده در کانادا ایمنی تضمین شده مبالغ ارزی مشتریان دارای سیستم الکترونیک آنلاین و هوشمند جهت ثبت درخواست حواله ارسال حواله ارزی به صورت بانکی و نقدی در کشورهای استرالیا، چین، سنگاپور، تایلند، ترکیه و انگلستان

آدرس صرافی بهمنی :

6120B Yonge St, North York, ON M2M 3W7, Canada

صرافی و ارز ملل کانادا

۱۳- معرفی صرافی ملل :

در معرفی صرافی ملل باید گفت که این صرافی همه مبادلات ارزی در سرتاسر جهان و خدمات نقل و انتقالات ارزی را به شما ارائه می دهد. این شرکت که در تورنتو کانادا دفتر مرکزی دارد, با سرمایه کافی، تخصص لازم و سالها تجربه در بازارهای مالی و امور بانکی سعی دارد تا بهترین سرویس و خدمات را به مشتریان خود ارایه دهد. واردکنندگان کالا، واسطه های تجاری و گردشگران به عنوان بخشی از مشتریان دائمی آنها هستند. موسسه صرافی ملل به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها در ارائه خدمات ارزی در کانادا فعالیت و با بهره‌گیری از آخرین دانش های مربوط به امور تبدیلات و انتقالات وجوه و با بهره‌مندی از امکانات و سیستم‌های سریع جابه جایی ارز، سعی کرده است تا هرچه بیشتر و بهتر جلب رضای مشتریان خود را فراهم کند. شما هر روز می توانید قیمت روزانه خرید و فروش دلار، یورو، پوند، درهم، سکه و طلا را در سایت صرافی ملل چک کنید. صرافی ملل آمادگی دارد انواع خدمات ارزی را با بهترین نرخ و در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه نماید. این صرافی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر به وقت تورنتو آماده خدمت رسانی به شما است.

ویژگی های صرافی ملل :

ارائه خدمات سریع و دقیق و ارتباط خوب با مشتریان, خدمات پشتیبانی خوب, نرخ مناسب کارمزد و انجام خدمات مهم ارزی در کوتاه ترین زمان از ویژگی های این صرافی می باشد. صرافی ملل اپلیکیشنی دارد که کار با آن بسیار راحت و آسان است و بسیاری از درخواست های ارزی مشتریان را از طریق آن انجام می دهند.

یکی از بارزترین ویژگی های این صرافی سرعت ارسال حواله, خرید و فروش مطمین ارز و … ضمانت پول از لحظه دریافت وجه تا رسیدن حواله به مقصد می باشد.

خدمات صرافی ملل :

ارسال حواله به کانادا و از کانادا به ایران صدور حواله سوئیفت انتقال ارز به همه نقاط جهان مشاوره مالی در همه زمینه های ارزی اعلان نرخ به روز ارز فروش حواله کانادا بصورت نقدی و چک انجام نقل و انتقالات بانکی ضمانت پول از لحظه دریافت وجه تا رسیدن حواله

آدرس صرافی ملل :

6024 Yonge St, Toronto, ON M2M 3W5, Canada عکس های مربوط به مکان شرکت صرافی ملل :

صرافی طاهری

۱۴- معرفی صرافی طاهری :

شرکت صرافی طاهری نیز در کنار دیگر صرافی های کانادا در تورنتو چندین سال است که مشغول فعالیت های ارزی و خدمات رسانی به مشتریان خود همه روزه از ساعت 11 صبح الی 4 عصر بجز یکشنبه ها می باشد. این صرافی 25سال سابقه خدمات رسانی به انواع مشتری های داخلی و خارجی را دارد و سعی کرده است تا به بهترین نحو این کار را انجام دهد.

ویژگی های صرافی طاهری :

یکی از ویژگی ها و امکانات خوبی که شرکت صرافی طاهری برای مشتریان خود در نظر گرفته است قابلیت خرید, فروش, انتقال, ارسال حواله و … با هر نوع ارز به صورت نقدی ، نقل و انتقالات وایر ترانسفر است .

خدمات صرافی طاهری :

خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال ثبت دقیق معاملات انجام شده در سامانه فینترک کانادا خدمات صرافی آسان، امن و راحت انتقال وجه به سراسر جهان ارسال حواله از ایران به کانادا و از کانادا به ایران انتقال وجه نقد کم هزینه، سریع و قابل اعتماد در نظر گرفتن امنیت زیاد برای مشتریان

آدرس صرافی طاهری :

5775 Yonge Street, Toronto ON M2M 4J1, Canada.

صرافی امیرشاهان

۱۵- معرفی صرافی شاهان :

درباره این شرکت کانادایی که ثبت شده نیز می باشد باید گفت که صرافی امیرشاهان همه روزه خدمات تبدیل ریال ایران به سایر ارزهای بین المللی و حواله های ارزی از ایران به کانادا و برعکس را مطابق قوانین بین المللی ارائه می کند. این صرافی خدمات بسیار متنوعی در اختیار شما مشتریان قرار می دهد که از طریق بانک های ایرانی و کانادایی قادر به انجام آنها از طریق این شرکت, خواهید بود.

ویژگی های صرافی شاهان :

خدمات عالی این شرکت صرافی در کانادا, خود بیانگر کارآمد بودن و داشتن ویژگی های برتر برای انتخاب این صرافی است. خدماتی که حتی شامل پرداخت هزینه های بیمارستانی و قسط های بانکی نیز می باشد.

خدمات صرافی شاهان :

ارسال حواله از ایران به کانادا پرداخت شهریه دانشگاه های کانادا واریز وجه از ایران به کانادا و برعکس, واریز وجه از کانادا به ایران پرداخت قسط های بانکی در کانادا پرداخت قسط های بانکی در ایران پرداخت هزینه های بیمارستانی ارسال وجه به حسابهای بانکی اروپا ، آسیا و آمریکا پرداخت هزینه های مهاجرت

آدرس صرافی شاهان :

6099A Yonge Street Upper Floor, Toronto, ON M2M 3W2 عکس های مربوط به مکان شرکت صرافی :

صرافی یورک

۱۶- معرفی صرافی یورک:

شروع کاری صرافی یورک در کانادا از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت 9:30 صبح تا 6 عصر, شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر می باشد. این شرکت صرافی یکشنبه ها تعطیل می باشد. این صرافی نیز مانند خیلی دیگر از صرافی های تورنتو در حال انجام کلیه امور ارزی می باشد. ویژگی های صرافی یورک : از ویژگی بارز این مجموعه داشتن 10 سال سابقه کار و تجربه در این زمینه است. در این سالها سعی و تلاش آنها به خدمت رسانی به موقع, سریع و با دقت مهم ترین ویژگی این مجموعه صرافی محسوب می شود.

خدمات صرافی یورک :

حواله نقدی, دریافت، پرداخت همزمان با کارتخوان تبدیلات دلار کانادا و آمریکا، یورو، پوند خرید و فروش حواله درهم امارات، لیر ترکیه تبدیل ارزهای اصلی انتقال حواله از مبدا ایران به کانادا و بالعکس انجام مشاوره های ارزی انتقال وجه بانکی به بانکهای کانادا از مجموعه خدماتی می باشد که شما می توانید از طریق این صرافی انجام دهید.

آدرس صرافی یورک:

Unit B, 10111 Yonge St, Richmond Hill, ON L4C 1T7

صرافی میلیون

۱۷- معرفی صرافی میلیون :

صرافی میلیون یکی دیگر از چندین صرافی هایی است که در کانادا مشغول به کار می باشند. این صرافی کارنامه و سابقه 15 ساله در زمینه های مختلف ارزی را دارد. در این سالها کار کردن با بسیاری از بانک های کانادا, آمریکا, چین, ایران و دیگر نقاط جهان را در کارنامه خود دارد.

ویژگی های صرافی میلیون :

گارانتی پایین ترین نرخ ارز ,پرداخت همزمان ارز با دستگاه کارت خوان و حواله به ایران, از بارزترین ویژگی هایی است که باید در انتخاب صرافی میلیون در نظر داشته باشید.

خدمات صرافی میلیون :

انجام نقل و انتقالات ارزی تبدیل ارز های معتبر به یکدیگر خرید و فروش ارزهای دیجیتال خرید و فروش ارز های معتبر پشتیبانی قوی مشتریان با امنیت بالا انجام تراکنش ها در کوتاه ترین زمان ممکن

آدرس صرافی میلیون:

10097 Yonge Richmond Hill

صرافی نیاز کانادا

۱۸- معرفی صرافی نیاز :

صرافی نیاز (ارز ارزان) در تورنتو با داشتن 15 سال سابقه در جهت خدمات رسانی ارزی به تمام مشتریان در داخل و خارج از ایران در حال خدمات رسانی می باشد. باید بدانید که صرافی نیاز هم در کنار صرافی های معتبر کانادا, مجوز رسمی از دولت کانادا را دارد و آماده خدمت رسانی در زمینه های مختلف اعم ارز انتقال ارز بین ایران و آمریکا و اروپا در کمترین زمان ممکن، تبدیل ارز های معتبر و خرید و فروش حواله های ارزی و… می باشد.

ویژگی های صرافی نیاز :

داشتن تجربه کافی, انجام معاملات ارزی در کوتاه ترین زمان به همراه خدمات پشتیبانی مشتریان با پیگیری مناسب از جمله ویژگی های بارز این مجموعه صرافی می باشد.

خدمات صرافی نیاز :

همکاری با اکثر بانک های دولتی و خصوصی در کانادا و ایران ارائه خدمات مشاوره ای درباره ی جابجایی وجوه ارزی بین ایران و کانادا ارسال حواله های ارزی انتقال سریع ارز ارسال وجه ریالی و ارزی سریع و دقیق در کمترین زمان صدور درفت با رسید صرافی خرید مطمئن دلار با بهترین قیمت

آدرس صرافی نیاز :

6080 Yonge St North York, ON M2M 3W6

صرافی هانا

۱۹- معرفی صرافی هانا :

صرافی هانا یکی از صرافی های ثبت شده در کانادا است. این صرافی کانادایی ایرانی در ریچموندهیل دفتری مرکزی دارد و به فعالیت های ارزی و خدمات دهی به مشتریان خود مشغول می باشد. این شرکت صرافی ادعا دارد مناسب ترین و بهترین نرخ تبدیل را به مشتریان خود ارایه می دهد. صرافی هانا یکشنبه ها تعطیل می باشد در بقیه روزها از ساعت 11 صبح تا 6 غروب در حال خدمات رسانی به مشتریان می باشد.

ویژگی های صرافی هانا :

یکی از ویژگی های خوب و منحصر به فرد صرافی هانا این است که جهت کارو دانشگاه و یا حتی اگر در انتظار دریافت ارثیه ای هستید می تواند به شما در انتقال ارز کمک کند!

خدمات صرافی هانا :

تبدیل ارز برای دانشجویان پرداخت شهریه دانشگاه تبدیل ارزهای معتبر با مناسب ترین نرخ انتقال وجه از ایران به کانادا و بالعکس خرید و فروش ارزهای دیجیتال تبدیل ارزهای دیجیتال به پول فیزیکی

آدرس صرافی هانا :

8763 BAYVIEW AVE,Unit 116, RICHMOND HILL, ONTARIO,L4B3V1, CANADA

صرافی آرورا کانادا

۲۰- معرفی صرافی آرورا :

صرافی آرورا نیز یکی دیگر از صرافی های در حال خدمات رسانی به مشتریان ارزی و ثبت شده در بین صرافی های کانادا می باشد. این صرافی در منطقه آرورا قراردارد. این صرافی خدمات کلی ارزی یک صرافی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و همواره سعی دارد این کار را به بهترین نحو انجام دهد.

ویژگی های صرافی آرورا :

صداقت در انجام کارها, پیگیری به موقع و نرخ منصفانه از ویژگی های بارز این شرکت صرافی است.

خدمات صرافی آرورا :

تبدیل ارزهای معتبر به یکدیگر خرید و فروش ارز ارایه نرخ مناسب انجام کلیه امور ارزی

آدرس صرافی آرورا :

15207 Yonge St #1, Aurora, ON L4G 1L8, Canada

۲۱- معرفی صرافی الیزه:

صرافی الیزه سال ها است که به هدف ارائه خدمات ارزی به ایرانیان در داخل و خارج از ایران و راحتی انتقال ارز به نقاط مختلف جهان، شروع به فعالیت کرده است. در شرکت صرافی الیزه خرید و فروش همه ارزهای مورد نیاز خریداران و مشتری ها و همچنین انتقالات ارزی در کوتاهترین زمان ممکن را انجام خواهد داد. این صرافی علاوه بر ارائه خدمات ارزی ، مشاوره تخصصی آنها را در زمینه انتقالات ارزی خود کمک بگیرید.

ویژگی های صرافی الیزه :

ویژگی بارز این صرافی خدمات متنوع ارزی است که در حال ارائه می باشد. خدماتی شامل انتقال حواله جات ارزی ، دلار کانادا، آمریکا، یورو ، پوند ، کرون ، فرانک سوییس و سایر ارزهای رایج دنیا به ایران و سایر نقاط ایران با تضمین بهترین نرخ و در اسرع وقت به حساب شخصی، حساب های تجاری و شخصی شما مشتریان عزیز انجام میشود.

خدمات صرافی الیزه :

ارسال حواله به ایران و از ایران به کانادا تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای فیزیکی آموزش مارکت ارزهای دیجیتال پرداخت شهریه های دانشجویی و دانش آموزی مشاوره در جهت انتقال های ارزی تبدیل ارزها بهم فروش چک

آدرس صرافی الیزه :

350 Davis Dr, Newmarket, ON L3Y 2N7, Toronto عکس های مربوط به مکان شرکت صرافی الیزه :

صرافی عزیزی کانادا

۲۲- معرفی صرافی عزیزی :

صرافی عزیزی یکی از صرافی های در حال کار و ثبت شده در کانادا می باشد. این صرافی نیز مانند دیگر صرافی هایی که در حال خدمات رسانی ارزی به مشتریان خود می باشند. ایشان سعی بر این دارند که تا در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت ترین خدمات را به مشتری های خود ارایه دهند. ویژگی های صرافی عزیزی : بهترین مشخصه این صرافی که دفتری در کانادا و روبروی پلازای ایرانیان دارد رفتار حرفه ای کارمندان این صرافی می باشد . رفتاری حرفه ای که باعث می شود تا علاوه بر داشتن اخلاق خوب و شاداب برای مشتریان خدمات رسانی دقیقی را فراهم آورند.

خدمات صرافی عزیزی :

تبدیل ارزهای معتبر به یکدیگر ارسال حواله از مبدا ایران و افغانستان به کانادا و بالعکس خرید و فروش ارزهای معتبر پرداخت شهریه دانشگاهها مشاوره در زمینه سرمایه گذاری های ارزی

آدرس صرافی عزیزی :

6126 Yonge St, North York, ON M2M 3W8

۲۳- معرفی صرافی آبان :

این صرافی در کنار دیگر صرافی های ثبت شده در کانادا در حال کار و فعالیت است و خدماتی جامع صرافی ها را ارائه می دهد. شما با مراجعه به دفتر این صرافی در کانادا می توانید خدمات ارزی که نیاز دارید را دریافت کنید, همراه با مشاوره و پشتیبانی به موقع.

ویژگی های صرافی آبان :

خدمات سریع و با تجربه بودن کادر پر تلاش صرافی آبان از ویژگی های مهم این صرافی است. اگر نیاز به یک صرافی برای ارسال حاله ها به سراسر دنیا, تعویض ارز و … را دارید به صرافی آبان مراجعه کنید.

خدمات صرافی آبان :

تبدیل و تعویض ارزهای معتبر و رایج ارسال حواله ارزی خرید و فروش ارز مشاوره در جهت سرمایه گذاری ارزی

آدرس صرافی آبان :

15221 Yonge st. Aurora

۲۴- معرفی صرافی تورنتو اکسچینج:

این صرافی ایرانی در مونترال کانادا مشغول به کار است و همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5:30 عصر به کار خود مشغول است. این صرافی خدمات معمول ارزی, خبرهای مربوطه, و نرخ های آپدیت شده را در اختیار مشتری هایش می گذارد.

ویژگی های صرافی اکسچنج:

خدمات بسیار متنوع و سریع این شرکت صرافی, مهم ترین ویژگی آن است. کارمندانی با تجربه و دانش کافی در زمینه ارزی با اطلاعات به روز نیز از مزایای این صرافی کانادایی می باشد.

خدمات صرافی اکسچینج:

ارسال حواله ارزی به کانادا خرید و فروش ارزهای کانادایی دلار و یورو تبدیل ارزهای رایج فروش چک با رسید صرافی و فینترک انتشار خبرهای به روز ارزی ارایه مناسب ترین نرخ ارزی ممکن

آدرس صرافی اکسچینج:

1078Saint Laurent blvd, Montreal, QC, H2Z 1J5, Canada

صرافی نت در مونترال

۲۵- معرفی صرافی نت:

صرافی نت در کانادا ثبت شده است و دفاتری در مونترال و تورنتو دارد که مشغول به انجام خدمات ارزی هستند. این شرکت صرافی هر روز کار خود را از ساعت 11 صبح تا 5 عصر ادامه می دهد و همواره در جهت مشاوره ای و یا پشتیبانی در خدمت مشتریان عزیز خود است. این صرافی روش های انتقالی متنوعی را در جهت پیشبرد کاری برای شما در نظر گرفته است و اگر شما با این روش های آشنایی ندارید, مقالاتی پر کاربرد را در اختیارتان قرار می دهند که شما با آن نوع پرداخت آشنا شوید.

ویژگی های صرافی نت:

می توان گفت علاوه بر ارایه خدمات متنوع ارزی مقاله های پرباری است که شما را با انواع خدمات ارزی آشنا می کند. خدمات دقیق و سریع آنها از تجربیات چندین ساله و دانش به روز در حیطه کاری خود است.

خدمات صرافی نت:

کلیه خدمات ارزی از ایران به کانادا و برعکس دارای تاییدیه از دولت کانادا خدمات ارزی و تبدیل دلار آمریکا به کانادا و دلار کانادا به ریال ایران انتقال سرمایه به کانادا ارایه نرخ ارز رقابتی ارایه مقالات و خبر های ارزی

آدرس های صرافی نت:

۱۱۱۲ St Laurent Blvd, Montreal, Quebec H2Z 1J5, Canada 111Queens Quay W Toronto, ON, M5J 2T5, Canada

۲۶- معرفی صرافی یونیون:

این صرافی هر روز صبح از ساعت 10 تا 6 غروب آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است. در روز شنبه از 11 صبح تا 5 عصر فعال می باشد و یکشنبه ها نیز تعطیل می باشد. صرافی یونیون یکی از بهترین, بزرگ ترین و با تجربه ترین صرافی های مونترال کانادا است. تیم و مدیریت قدرتمند این مجموعه در کنار هم در تلاش هستند تا با تجربه و دانش ارزی که در این سالها بدست آورده اند, خدمات صرافی خود را به نحوی به مشتریان ارائه دهند تا بیشترین رضایت ممکن را داشته باشند.

ویژگی های صرافی یونیون :

همکاری تیم قدرمند با مدیریتی قدرتمند از ویژگی های بارز این شرکت صرافی است. صرافی یونیون برخوردی دوستانه و محترمانه در عین حال حرفه ای و با سرعت مناسب در انجام خدمات شما را دارد که همین امر نشانی از منحصر به فرد بودن این صرافی است.

خدمات صرافی یونیون:

کلیه خدمات ارزی از ایران به کانادا و برعکس دارای تاییدیه از دولت کانادا خدمات ارزی و تبدیل دلار آمریکا به کانادا و دلار کانادا به ریال ایران ارائه خدمات به زبان های فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی و فارسی انتقال سرمایه و وجوه ریالی به کانادا جهت خرید ملک ارایه بهترین نرخ ارز

آدرس صرافی یونیون:

1855 Saint-Catherine St W, Montreal, Quebec H3H 1M4, Canada

۲۷- معرفی صرافی آشنا :

صرافی آشنا نیز مانند دیگر صرافی هایی که در حال حاضر در کانادا مشغول به کار هستند, ثبت رسمی شده است و با بانک های معروف کانادا در حال فعالیت می باشد. ساعات کاری صرافی آشنا همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۵:۳۰ عصر می باشد. باید بدانید که این صرافی مانند اکثر صرافی ها, یکشنبه ها تعطیل است. مدیریت صرافی آشنا در اختیار تیم با تجربه ای می باشد که طی سالهای اخیر در فراز و نشیب مارکت های ارزی سعی کرده تا همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود پیشنهاد دهد. ویژگی های صرافی آشنا : از ویژگی های مهمی که می توان برای این شرکت صرافی نام برد, تجربه کافی و صداقت در کار است. این مجموعه سعی دارد در کمترین زمان ممکن با کیفیت ترین خدمات را برای مشتریان ارائه کند. خدمات صرافی آشنا : کلیه خدمات ارزی از ایران به کانادا و بالعکس دارای تاییدیه ثبتی از دولت کانادا خدمات ارزی و تبدیل دلار آمریکا به کانادا تبدیل دلار کانادا به ریال ایران ارایه بهترین نرخ ارز آدرس صرافی آشنا : 3W2, 6105 Yonge St,

عکس های مربوط به مکان شرکت صرافی آشنا:

صرافی آپادانا ونکوور

۲۸- معرفی صرافی آپادانا :

صرافی آپادانا نیز یکی دیگر از صرافی هایی است که در کانادا مشغول به کار است. این شرکت در انجام امور ارزی سعی می کند بهترین نرخ, سریع ترین خدمات, پشتیبانی همیشگی و به موقع را به مشتریان خود ارائه دهد. این صرافی با تجربه خدمات ارزی را برای مشتریان ایرانی و خارجی, چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران انجام می دهد.

ویژگی های صرافی آپادانا :

خدمات ارزنده و حرفه ای که این صرافی سعی بر انجام آنها دارد مهم ترین ویژگی صرافی آپادانا است. خدمات صرافی آپادانا کلیه خدمات ارزی از ایران به کانادا و انجام خدمات ارزی از کانادا به ایران ثبت شده در دولت کانادا خدمات متفاوت ارزی، مالی و بیمه سریعترین راه های موجود با اعتبار و امنیت بالا بهترین نرخ ارز

آدرس صرافی آپادانا : 1705 Marine Dr, North Vancouver, BC V7P 1V3, Canada

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *